Open Your World Through Reading

သင့်အား အင်တာဗျူးခေါ်တဲ့ သူတွေဆီ အင်္ဂလိပ်လို ကျေးဇူးတင်ကြောင်းအီးမေးလ်ရေးပို့နည်း

သင့်အား အင်တာဗျူးခေါ်တဲ့ သူတွေဆီ အင်္ဂလိပ်လို ကျေးဇူးတင်ကြောင်းအီးမေးလ်ရေးပို့နည်း

Mar 08, 2018 |

ဘာ့ေၾကာင့္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း အဂၤလိပ္လို အီးေမးလ္ေရးပို႔ဖို႔လိုအပ္ရတာလဲ။

ရုိးသားစြာေျပာရရင္ေတာ့ အာရွႏိုင္ငံေတြမွာေရာ အထူးသျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာပါ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း အီးေမးေတြ ေရးတာဟာ အေတြ႔ရမ်ားတဲ့ အေလ့အထတစ္ခု မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုၿပီးသြားၿပီးေနာက္ အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားတာမ်ားၿပီး ရလဒ္ကိုသာ သည္းခံေစာင့္ေမွ်ာ္ေနေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးလုပ္တာဟာ နိုင္ငံတကာအဆင့္မီေကာ္ပိုေရးရွင္းႀကီးေတြ သို႔မဟုတ္ ေစ်းကြက္ဦးေဆာင္ေနတဲ့ကုမၸဏီႀကီးေတြမွာ အလုပ္ေလွ်ာက္ရင္ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္မဆန္တဲ့သေဘာျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။ အဂၤလိပ္လိုေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း အီးေမးေရးတာဟာ သင့္အတြက္ အလုပ္မရခင္စပ္ၾကားကာလမွာ နည္းလမ္းႏွစ္မိ်ဳးနဲ႔ အေထာက္အပံ့ျဖစ္ေစပါတယ္။ သင္ဟာ ကိုယ္ေလွ်ာက္မယ့္ရာထူးေနရာကို တကယ္စိတ္ဝင္စားတယ္ဆိုတာရယ္၊ သင့္အလားအလာကို အင္တာဗ်ဴးေမးတဲ့သူေတြကို အသိေပးထားတဲ့သေဘာရယ္ ႏွစ္မ်ိဳးျဖစ္ေစပါတယ္။

 

ဒီေတာ့ အဂၤလိပ္လို ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းအီးေမးလ္ဆိုတာ ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးျဖစ္မလဲ။

ဒီလိုအီးေမးလ္မ်ိဳးက တိုလည္း တိုေတာင္းနိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းအီးေမးလ္တစ္ေစာင္ကို ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္က်က် နည္းစနစ္ၾကြယ္ဝစြာနဲ႔ ေရးသားကိုင္တြယ္သင့္ပါတယ္။ အရင္ဆံုးအေနနဲ႔ သင္ဟာ အင္တာဗ်ဴးေျဖဆိုၿပီးေနာက္ ၂၄ နာရီမွ ၄၈ နာရီအတြင္းမွာ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းအီးေမးကို ပို့သင့္တယ္လို႔ အႀကံျပဳခ်င္ပါတယ္။ ဒါက သင့္ကို အင္တာဗ်ဴးေမးခဲ့တဲ့သူေတြက ျပန္မွတ္မိေစမယ့္နည္းပါ။ သူတို႔ကိုလည္း ကိုယ္နဲ႔ေမးျမန္းခဲ့တဲ့ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုလံုးကို ျပန္စဥ္းစားေစ မွတ္မိေစတဲ့အခ်ိန္ရသြားပါလိမ့္မယ္။

 

ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ သင့္အီးေမးလ္မွာေရးမယ့္ အေၾကာင္းအရာနဲ႔ပတ္သက္ျပီး စာလံုးေရ ၁၅၀ ေလာက္နဲ႔ က်စ္လစ္တိက်စြာ ထိထိမိမိေရးသင့္ပါတယ္။ အင္တာဗ်ဴးေမးသူေတြဟာ အလုပ္မ်ားတတ္ၾကၿပီး ရွည္လ်ားတဲ့ သို ့မဟုတ္ သံသယရွိဖြယ္ ထိေရာက္မႈမရွိတဲ့အီးေမးလ္ေတြဆိုရင္ spam mail ေတြလို႔ထင္သြားပါလိမ့္မယ္။ အီးေမးလ္ထဲမွာေတာ့ အင္တာဗ်ဴးဖို႔ ဖိတ္ၾကားခံရလို႔ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေဖၚျပေရးသားပါ။ ဒီရာထူးကို ကိုယ္ဘယ္လိုတန္ဖိုးထားေၾကာင္းနဲ႔ သူတို႔ဘက္က ျပန္ေခၚမယ္ဆိုရင္ ဆက္သြယ္ရမယ့္သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို ရွင္းလင္းစြာေရးသားထားပါ။ ေမးလ္ကို မပို႔ခင္မွာ အနည္းဆံုးႏွစ္ႀကိမ္ေလာက္ေတာ့ ကိုယ့္ေမးကို စာလံုးေပါင္းသတ္ပံုစစ္ဖို႔ အခ်ိန္ေပးသင့္ပါတယ္။ သဒၵါအမွားေတြ၊ စာလံုးေပါင္းအမွားေတြနဲ႔ ေသခ်ာတည္းျဖတ္မထားတဲ့ အီးေမးတစ္ေစာင္က သင့္ရဲ႕အလုပ္ကိုင္အခြင့္အေရးကို ဆံုးရံႈးေစမွာပါ။

 

နမူနာ အီးေမးလ္တခ်ိဳ႕

ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း အီးေမးလ္တစ္ေစာင္ဟာ သင့္ရဲ႕အိပ္မက္အလုပ္အကိုင္ကို ရွာေဖြရာမွာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အေရးႀကီးတယ္ဆိုတာကို သိထားျပီးတဲ့အျပင္ Wall Street English မွ သင္အီးေမးလ္မေရးခင္ ဖတ္သင့္တဲ့နမူနာအီးေမးလ္တခ်ိဳ႕ကို စုစည္းေပးလိုက္ပါတယ္။ ကိုယ့္ကို အင္တာဗ်ဴးတဲ့သူေတြကိုဦးတည္ၿပီး သူတို႔ႏွစ္သက္ေအာင္ ကိုယ့္စိတ္ကူးနဲ႔ကိုယ္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ျပန္ျပင္တည္းျဖတ္ၿပီးလည္း ေရးႏိုင္တယ္ဆိုတာ မွတ္ထားေပးပါ။

 

နမူနာ ၁

Subject: Your Name - Thank you for inviting me to the interview

Dear [interviewer Name],

Thank you so much for meeting with me today. It was such a pleasure to learn more about the team and the position of [position name]. I’m very excited about the opportunity to join [company name] and help [bring in new clients / develop world-class content / anything else awesome you would be doing] with your team.

I look forward to hearing from you about the next steps in the hiring process, and please do not hesitate to contact me if I should provide additional information.

Best regards,

[Your full name]

 

နမူနာ ၂

Subject: Your Name - Thank You

Dear Mr./Ms. [last name],

I appreciate your time and the information you shared in my interview on [date] for the [job title] position. I am very interested in this job and in becoming a contributor to your organization.

I believe my experience as a [your expertise] where I [name a vital accomplishment or work] will enable me to hit the ground running in this position.

Please contact me if you have any questions. I look forward to hearing from you soon. Thank you, again, for your time.

Best regards,

[Your full name]